Enne ostu sooritamist palun tutvuge põhjalikult Mol&ko Home OÜ veebipoe tingimustega.
Müügitingimuste kehtivus
Müügitingimused kehtivad www.molko.ee veebipoest ostja (edaspidi Ostja) ja ettevõtja Mol&ko Home OÜ (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.molko.ee
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus, tarbijakaitseseadus ja teised õigusaktid.
Veebipoes tellimust vormistades kinntab Ostja, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.
Hinnainfo
Kõik hinnad Veebipoes on välja toodud Eurodes ning sisaldavad käibemaksu 22%.
Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.molko.ee
Veebipoes näidatud hinnad kehtivad ainult veebipoes. Hinnad meie esindustes võivad erineda veebilehel toodud hindadest.
Iga tellimuse kohaletoimetamise hind määratakse individuaalselt ning sõltub mitmest tegurist, sealhulgas toote tüübist, kaalust ja mõõtmetest, samuti tarneadressist. Pärast tellimuse esitamist võtame Teiega ühendust, et täpsustada detaile ja arvutada kohaletoimetamise hind.
Individuaalselt valmistatud toodete, nagu kunstkivist töötasapinnad, duššinurgad ja muud tooted, hind määratakse eraldi ning sõltub valitud materjalidest, konstruktsiooni keerukusest ja toote mõõtmetest.
Tellimuse vormistamine
Lisage soovitud kaup ostukorvi.
Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Telliˮ.
Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, tutvuge molko.ee e-poe müügitingimustega ja pange linnuke lahtrissse, et olete sellega nõus, vajutage lingile „Esita tellimusˮ.
Kui olete tellimuse esitanud, võtame Teiega ühendust, et kinnitada detailid ja saata Teile arve. Arve saadetakse Teie e-posti aadressile. Maksmine toimub pangalingi kaudu või muul viisil, mida oleme Teiega kokku leppinud.
Makse tegemiseks vajalikud pangarekvisiidid leiate Teile saadetavast arvest..
Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
Esitatud tellimust enam ostja muuta ei saa. Muudatuste tegemiseks tuleb pöördudainfo@molko.ee
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Óstja esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 2 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
Kauba kohaletoimetamine
2 tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist võtab meie müügijuht Teiega ühendust, et kinnitada tellimus ja kokku leppida tarne detailides. Saate valida endale sobivaima tarneviisi ja kokku leppida tarneaja.
Tellimuse tarneaeg määratakse individuaalselt ning sõltub toote olemasolust tarnija laos ja toote omadustest. Täpse tarneaja teavitame Teid pärast tellimuse kinnitamist.
Kaup transporditakse maja välisukse juurde, hoonesisest logistikat ei toimu.
Kaup antakse Ostjale üle saatedokumentide alusel. Kauba kättesaamisel kohustub klient kauba üle vaatama ja fikseerima kahjustused. Oma allkirja üleandmis-vastuvõtmise aktile andmisega kinnitab Ostja, et on kauba kahjustamata kätte saanud ja ei oma pretentsioone kauba suhtes. Vigastatud pakendiga toode tuleb tagastada kullerile ning saata informatsioon e-posti aadressile info@molko.ee.
Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.
Tagastamisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Avaldus tellimuse tühistamisest ja toote tagastamisest tuleb teha kirjalikult e-mailileinfo@molko.ee.
Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema kahjustamata, siltidega, originaalpakendis ja korralikult pakitud. Raha tagastatud kauba eest laekub tagasi Kliendi pangakontole 14 tööpäeva jooksul.
Ostja ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui veebipood on nõustunud kaubale ise järele tulema.
Kõik otsesed kaubast taganemise kulud kannab Ostja.
Garantii
Vastavalt Võlaõigusseadusele on Ostjal õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitada müüja, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.
Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, võib Ostja nõuda toote parandamist ning parandamise võimaluse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist. Raha tagastamist on võimalik nõuda juhul, kui asendamine mõistliku aja jooksul pole osutunud võimalikuks sobiva toote puudumise tõttu.
Veebipood ei vastuta:
Ostja süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustumise eest.
Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel.
Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
Vääramatu jõud
Veebipood vastutab Ostja eest Mol&ko Home OÜ poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Ostja vastutab Veebipoe ees Ostja poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).
Veebipood ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Ostjale tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.
Veebipood ei kompenseeri Ostja kulusid, mis tekivad asjaolust, et Ostja võttis enda peale kolmandate (Veebipoest mittesõltuvate) isikute ees kohustusi käesolevate tingimustega vastuolus olevatel tingimustel.
Muu
Kui Veebipood on keeldunud Ostja kaebust lahendamast või Ostja ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Ostja võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate nõustamiskeskusesse.